Premsesko umrumdadegil doktor bana 1 saat içinde 4 5 kez olursa hemen haberim olsun demişti. Ama ben anlamıyorum ne kasılma ne değil bıktım bundan. Sen nasılsın sorun mu var
aysenuurr11 umrumdadegil kacinci haftanizdasiniz? Her kasilma da gidilmez tabi duzenli ve sık giren kasılma sancıda gidersin. Daha dün sordum doktoruma günde 8-9 kere kasilma olabilir ama onemli olan duzenli gelmesi ve gittikce de siddetini artiyor olmasi dedi. Bu dogum sancisiymis onun disindakiler yalanci sanci.
ragi7012 kasilma sıklığı önemli surekli, belli araliklarla giriyorsa bir probleme isaret ama pozisyon degistirince, dinlenince vs geciyorsa yalanci kasilma da olabilir.
umrumdadegil Premsesko hastaneye geldim doktoruma yazdım kasılmadır hastaneye git dedi özele gittim doktor yok şaka gibi devlete geldim🙄
SuleNurKaya Premsesko bende aynı şekild umrumdadegil Özel’in adı özel dün bende gittim iki tıfıl hemşire ile rezil oldum. Dr gelmedi bile zaten yurtuşındaymış ultra ona bakılmadı devlete gittim ultrason yaptırdım
Premsesko umrumdadegil Tam olarak nasıl oluyor ? Bebek bir yerde toplanıp sertleşiyor gibi mi. Ama bak ben ne fark ettim bazen öyle toplanma olunca bebek orda hareket ediyor belki de gerçekten bebek toplanıyor. Özelde asla doktor olmuyor devlette hep var nöbetçi. Ne dediler hala doktorda mısın ?
umrumdadegil Premsesko ya bende hem hareket hem toplanma vardı işte anlayamadım ki doktor öyle diyince de panikledim galiba ağrı yapmaya başladı hep giderdim özele doktor olurdu anlamadım ne saçma sistem acil doğum gelse napacaklar🙄 kan idrar verdim çıkınca kadın doğuma gidicem bekliyorum şuan
umrumdadegil YigitPoyrazMomm kan idrar sonucu bekliyorum çıkınca kadın doğuma çıkacağım bakalım hastaneye git diyince doktor biraz da panikledim heralde ağrı yaptı
Premsesko umrumdadegil Ben kanama ile gittim acile doktor gelmedi bile güvenin kalmadı. Bu toplanmalar bende de sıklaştı bakalım ne dicekler bana da haber ver.
YigitPoyrazMomm umrumdadegil iyi yapmışsın ihmale gelmez kuzum peki bebek hareketleri nasıl nst bagladilarmi panik yapmana hiç gerek yok sen doğru olanı yaptın içinde şüphe kalacağına gözükmen daha iyi olmuş hayırlı haberler çıkarsın inşallah
umrumdadegil Premsesko YigitPoyrazMomm Hiç bi b*k yapmadılar afedersiniz ama boşu boşuna geldim kadın uykusundan uyanmış resmen suratında yastık izi vardı ultrason cihazını degdirip bıraktı bişey yok dedi
umrumdadegil YigitPoyrazMomm bebek aşırı hareketliydi sonra yavaşladı sonra tekrar başladı şimdi iyi gibi bilmiyorum daha kadın doğuma çıkmadım önce normal acil doktoru kan idrar istedi ondan sonra çık dedi İnşallah aynen öyle içimde kalacağına geleyim şüphem olmasın
e_blue_sky_a umrumdadegil sen şubat annelerinden değil miydin? Daha erken Bi haftadasin diye biliyorum. Artık bebek hareketlendi icerde alanı da bol, dönüp duracak tekme atacak. Telaş yapmayın. Bana da bazen acayip sancı giriyor sonra bakıyorum ki gaz sancısı, Bi de bebek dönünce oluyor
umrumdadegil e_blue_sky_a evet Şubat annesiyim ya doktora mesaj attım öyle söyleyince korktum korkunca da ağrım oldu hepten korktum durmadım gittim hastaneye gittiğime gideceğime de pişman oldum zaten
A12_S07 umrumdadegil Geçmiş olsun gerçekten devletteki acildeki kadın doğumcular öyle maglesef ilgilenmiyorlar
Mavi-koltuk umrumdadegil 3saat durmadan hıçkırık tuttuğunu biliyorum çok normal bir durum gaz sancısıda normal ayırt edebilirsin korkma
e_blue_sky_a umrumdadegil evet mesela benim saat 5te eşimi geçirdim uyku tutmadı. Sağa veya sola dönüyorum hep kımıldanıyor. Sancı kanama su gelmesi vb durum yoksa normal sanırım Allah korusun daha haftalarımız çok erken
aysenur30a umrumdadegil benim ki hiç durmuyor her saat aşırı hareketli 😩 37. Haftama girdim en baştan beri böyle. Ve sürekli kasıyor toplanıyor bi yere aşırı canım yanıyor artık
umrumdadegil A12_S07 ultrason için yattığım sedyede çöpler vardı kendim elimle ittim doktor suratıma bakmadı içerde uyuyorlardı galiba doktor uykudan uyanmış gibiydi niye geldin sanki der gibi bi tavır vardı kasığımda ağrı neden olabilir diyorum gebelikle ilgili bişeyin yok diyor insan iç rahatlatıcı bişey söyler boşu boşuna 3 saattim hastanede geçti zar zor oturdum bekledim zaten evde dinlensem daha iyi olurdum
umrumdadegil Mavi-koltuk ay ne bileyim ya korktum ilk gebeliğim ilk defa da böyle bişey geldi başıma galiba artık sert hareket tekme ve hıçkırık alışmam gerek karnımda pıt pıt kalp atışı gibiydi o hıçkırık mıdır