Ulkuuuu Arkadaşlar 34.haftamdayim doğumu orada düşünüyorum.Googleda olumlu olumsuz bir çok yorum gördüm.Doktor hanım iyi birine benziyor ama ebeler,hemşireler için çok olumsuz yorum gelmiş ayrıca hastane içinde Aranızda doğum yapıp memnun kalaniniz var mı??
Liv3652 Ulkuuuu ben 50.yilda Şafak tıp merkezine gittim orda doğum yok diğer yerde yapıyor Aysin ama aşırı kalabalıktı muayene süresi de azalıyor haliyle ama ilgili bi doktor doğum hakkında bi bilgim yok maaalesef
Minetkdemir İyi geceler. Abimin eşi yanımızda birsuru hastane olmasına rağmen Ayşin hanım olacak illa diyordu çok memnun du . Gerçekten iyi bir doktor işinin ehli yani öyle diyebilirim . Hemşireler farkında bir bilgim yok ama 😊
Ulkuuuu Minetkdemir bende doktor hanımı çok sevdim sabırlı anlayışlı ama doğum için ebe ve hastane koşullarıda önemli geçmiş yıllarda hastane hakkında çok olumsuz yorum yapılmış belki değişmiştir diye umuyorum 🥲
sarikiz1 Tavsiye etmiyorum. İlk doğumumda bana çok fazla suni sancı verdi 12 saat sancı çektim hastanenin konforlu olmasını istiyorsanız orada yok maalesef. Dakka başı bi el muayenesi de sinirimi bozmuştu.Kızım tam gelmişti ki beni tekerlekli sandalyeye oturtup doğum haneye götürdüler kızımın boynu tortikolis oldu minicikti 15 seans fizik tedavisi gördü. Benim fikrim bu şekilde tavsiye etmem