Tysem29 Kızlar benim bat 25 ekimdi bugün kahve rengi az bişey leke geldi dahası yok kesildi 3 4 kere test yaptım hep negatif çıktı sizce gebelik olabilir mi
Tysem29 Cok teşekkür ederim kızlar rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah vardır yarın sabah kan vericem Mayıs ayında düşük yapmıştım
prensannesii_ Tysem29 düşük yaptığından beri hoc korundun mu canım kuzenim de bu ay düşük yaptı hemen olması istyr da