Merhaba kızlar 27+3 den bildiriyorum karnım baktığınızda 4 aylık gibi iç karnımda geniş değil ultrasonda bebeğim iki büklüm duruyor resmen sıkışıyor aynı durumu yaşayan var mı korkutuyor beni ilk gebeliğim 6. Ayım bitti karnım yok çocuk sıkışık normal mi ?