Fatossc Kizlar 31 haftalk hamileyim ve canm kokerec cekti ama zararliymis bisey olur mu acaba kafam cok karisti ?
Melegimm_2509 Fatossc ilk çocuğumda hiç yemedim ger şeye çok çok dikkat ettim ama ikinci de yedim özellikle ince kıyım ve çok iyi pişmiş olsun diye tembih ediyorum 3 kere falan yemişimdir
Merve1414 Fatossc ye canım ye aklında kalacağına midende olsun insalalh bende yarın yiyecem ama biz alıp evde pişiriyoruz 2 hamileliğimde de yedim hiç birşey olmadı şükür bence abartmaya gerek yok herşeyden yiyebilirsin coykofte istediyse acı diye yememezlik yapma kokoreç istediysr ye salam istediyse ya az yersin
MelteM2cck Fatossc az ye ama herseyden ye. İlk gebeligimdede yedim hatta aserdim yedim. 2.ye hamileyim yine yiyorum sıkıntı yok takma kafana kendini kasma o yasak bu yasak diye. Alkol yasak kortizon içeren ilaclar yasak vs ciddi şeyler yasak yiyecek konusunda kendini yorma cok
petekceee Fatossc ben yedim 15 haftalığım 4-5 kere yemişimdir doktorumunda haberi var temizliğine pişmesine güvendiğin yerde yiyebilirsin dedi
Merve1414 Fatossc yedin mi ben mide bulantısı dan zor yedim bulantılar başladı yediğim içtiğim haram oluyor resmen burnumdan geliyor aç kalsam açlıktan bulaniyo ağzıma bişi atıyorum bigazimdan bişi geçsin diye yine bulanıyor napacam sasirdim
Fatossc TugbaYalcin57 saol canm MelteM2cck valla canm oyle yapiyorumaslinda ama midye yasakmis mesala ben bundan iki ay on ce falan yedim aksam ustu yedim sabaha kadar hastanede yattim kusmaktan ondan korktum galiba birazda
TugbaYalcin57 Fatossc Ben ilk 3cu ayımda yedim canım aşırı canım istemisti,canın cektiyse ye aklında kalır.
fizikcianne Fatossc kokoreci çok severim hamile olduğumu öğrendiğimden beri ağzıma sürmedim yasak olduğunu bildiğim için. 36 hafta oldum bitsin hemen yiyeceğim :)
MelteM2cck Fatossc senin bünyen hassas demekki bende yedim hatta hamileligimin ilk aylariydı bisey olmadı az yedim. Midye cıva yüksek iceriyo diye riskli diyorlar ama kokorecde sıkıntı yok sakatat altı üstü. Ciğer kan yapıcı olağan üstü yiyecek doktorlar ciğeri hep önerir o da sakatat mesela. O yüzden çok takılma herseye canın çekiyorsa ve korkuyorsan tadımlık olsun ye
2prenses_masal-oyku Fatossc bende geçen şırdan ve mumbardan yedim tabi az olması kaydıyla zaten bana pek uymadı ama kokoreçi yerim çok da severim ilk gebeliğimde midye bile yedim tabi 4 5 adet falandı çok yenmemesi gerekir hiç bi sorun olmadı sağlıklı doğum yaptım şimdi 4 yaşında çok şükür ☺️
Bsr_0 Fatossc benim de çok canım çekmişti bir kere yedim bsey olmadı çok şükür bildiğiniz temiz yapan yer varsa sorun olmaz bir kereden bence doktorunuza sorun yiyin isterseniz
Minikperi Fatossc kokoreç gibi sakatatlar A vitaminin çokluğundan dolayı sürekli yenmemesi gereken grupta bir yiyecek. Yani canınız çektiyse yiyebilirsiniz. Sakatatlar öyle çiğ besinler, alkol ve sigara gibi ağza sürülmemesi gerek besin grubunda değiller.