Dilosss05 bende zaten herkeste oldugu gibi adet gecikmesi vardi 12 gun gecikmisti oncedende gecikiyordu sonra oluyordum diye umursamadim 1 haftadır hiç geçmeyen karın ağrısı vardı sık idrara cikma ve halsizlik surekli uyuyordum esim artik kalk diyordu zorla kaldiriyordu beni bende üşüttüm hasta olucam herhalde diye dusunup test yaptirmadim sonra hastaneye gittigimizde ogrendikki 1.5 aylıkmış 🥲😂 şimdi 16+3 üz 🥰