Elaylama Aylaayla ben 32.'den ayrıldım. Ama eğer çalışır alırsan ve çalışamayacak gibi olursan bozdurabiliyorsun raporu. Denemek istersen kendini deneyebilirsin o şekilde.
Aylaayla reinamm canım zaten bebek doğduktan ay sonrasına kadar tatil yapıyor olacağım yaz tatiline denk geleceğinden Ağustosta işe başlayacağım bebek Mayıs’ta doğacak kısmetse.
fitmom Selvihan01 ben de artık öyle yaparım hergün evin bir köşesini temizlerim :)))) kıyafet dolabım bile aylardır düzeltilmeyi bekliyor ilk işim o olacak 😄