Aylaayla ben 33.haftadayım ve daha izne ayrılmadım öğretmenim üstelik sınıf öğretmeniyim. İzne ayrılma hakkım var ama çocukları ortada bırakmak istemiyorum. Doğumum 25 Ocak. Rabbim De yardım ederse Ocak 10 a kadar çalışmayı planlıyorum. Çok yoruluyorum,çok yıpranıyorum. Ama bırakamıyorum onları:(