Htc_snn Ana kucağı kullanışlı mı, bebeğime almak istiyorum ama kullanırmıyım diye tereddüt ediyorum. Oğlum bir buçuk yaşında ve doğacak kızıma almak istiyorum ama oğlum kıskanır mı acaba rahat verir mi kıza bilmiyom tecrübeli kızlar bana yardım edin bakem 😅
Ftskty Htc_snn ana kucağı hediye gelmişti ama oğlum sayılı yatmıştır. Gazlı bir bebekti ilk 4 ay hep kucaktaydı diyebilirim
Htc_snn Ftskty bende ondan korkuyorum alırım elimde kalır bide ucuz bişi değil yani parayı heba etmek istemiyorum
Ftskty Htc_snn Uygulamalar var 2. El veya sıfır ayarında. Bir bakın uygunsa fiyatı deneyin içinizde kalmasın en azından :) bana kalsa gereksiz ama her bebek de birr olmuyor işte. Mesela görümcemin kızıda hep ana kucağında yattı
MelteM2cck Bir kaç aya hareketlencek bebek ben gereksiz buluyorum. Onun yerine oyun halısı çok mantıklı geliyor en azından motor becerileri gelişiyor
SemaR Bebek arabanızın puseti yokmu onu kullanabilirsiniz ben 1.çocuğuma öyle yaptım hatta evin içinde arabayı gezdirdim ve çok rahat ettik