Reyyan1310 cok ağrım oluyordu son zamanlarda gittiğimde doktora sordum hemen ciddiye aldı baktı o kadar cok şey anlattıki korkumdan dinleyememişim😩 idrar yolu icin gecen bir kısım varmıs böbrekten onda skıntı oldugunda ağrı yaparmış ultrason cektirmemi istedi eğer durum ilerlediyse araya bir parça bile takılabileceğini söyledi o yüzden korkuyorum inşallah işin boyutu ileri derecede değildir o yüzden böbrek ağrısı olanlara söylüyorum hemen doktorlarınla paylaşsınlar. Doktor kendi baktıgındada gördü durumu ama onun makinesi boyutunu anlamya yeterli değilmiş usg cektirmem gerekirmiş