Sak94 canım aynı durumu yaşadım sezaryen sonrası 2 hafta sonrasında kaşıntılarım başladı antibiyotik alerjisiymiş doğumdan sonra çoğu kadında olabiliyormuş cildiyeye git krem alerji hapı falan yazıyor benim sadece alt bacaklarımda kaşıntı vardı çoğunluk ve kırmızı yaralar dökmüştüm kaşımaktan artık benim ki alerjiydi sen yine de git göster canım belki başka bir şeydir