Merhaba arkadaşlar ben 16 haftalık hamileyim internette bir kaç kez gördüğüm kadarıyla sol tarafa yatarak uyumak iyi diyorlar ve ben bunu bildiğimden beri sağ tarafıma yatamıyorum bebeğe zarar vermemek için sizde böyle yaptınız mı yoksa abartılıyor mu