33+4 üm. 10 gündür düzensiz 2 gündür de sık kasılmam oluyor. Dün iki kez nst yapıldı. 2. Si daha az cıktı. Dr haftamın fena olmadıgını 1 hafta daha dayanabileceğimi tahmin ettiğini söyledi. Bebek daha 1800 gr civarı. İlaç verirse yatış yapmak ve 2 gün takip yapmak zorunda old söyledi. Düzensiz old için vermiyorum dedi.
Hafta 3 kez çağırdı. Çok saçma. Sabah çooook güzeldi. Kasılma sıfırdı. Hatta bişi oldu diye korktum ama akşam yemekte başladı ve saatte 10 civarı oluyor ortalama.
Delircem ya. Herkese adalat nidicart diye bişiler verilmiş bana vermediii 😔