zhala_huseynova97 Daha adetime beş gün var,ama şiddetli şekilde sırt arım var.Ben hiç bir zaman böyle hissetmedim:(Hep adet arısı kasıklarımda olurdu.Ama 2-3 gündür geçmeyen bel ve sırt arım var.İlk haftada bu belirti ola bilirmi)?
zhala_huseynova97 Yaprak- Nasıldı?)başqa bir belirti yok.Asla sırtım ağrımadl,stres yamadım ve çoğu zaman uzanıyorum.Günler geçmiyor sanki test almamaq için kendini zorluyorum baya:(
zhala_huseynova97 OguzMoms Yani böyle şey olamazmı)?Ben bir kere düşük yaşadım.2 aydır korundum.İdrar yolu enfeksiyonu yaşıyordum.Bence şuanda vajinal bakteri var antibiyotik kullandım ama geçdiyini düşünmüyorum doktor konturoluna gidicem.Ama benımde ilk kez belim ağrıyor:(Ovülasyon testi yapdım ve hamile kalmayı ümid ediyorum🙏🏻
Elsa57- Benim adet gecikmem 9 gün oldu kasıklarima kramp giriyor . Erken gebelik yaptım 5.gun negatifti. O yüzden hiç umutlu değilim adet olsam da bitse kafasına girdim 😃 gecikmeyi bekle bence canım benim normalde gecikmem bile olmazdı ama negatif çıktı o yüzden belirti kuramıyorum artık
zhala_huseynova97 Elsa57- o yüzden test almıyorum yaa.İnsan umutlanmak istemiyorum.Evlendıyım zaman kafama takdım 6 olmamışdı sonra olmuyacaq zamana burakdığım an hamıle kaldım ve idrar yolu enfeksiyonu yüzünden düşüş yapdım:(2 aydırda korundum.Şimdi bebek istiyorum:(Siz doktoro gitdınımı?bu kadar gecikmede normalmi ki?
OguzMoms zhala_huseynova97 Bel ağrısı belki olabilir ama sırt ağrısının gebelik belirtisi olduğunu sanmıyorum 🙂
Elsa57- zhala_huseynova97 gitmedim ama şuan karnimin sağ tarafına kramp giriyor acile gitsem ne yapacak ki sabah kadın doğuma git der testte negatif çıktı ihtimal vermiyorum 🫠
zhala_huseynova97 OguzMoms Bu arada ben azeriyirim yalnış yazmışım bel ağrısı bendeki🥹Bizde sırta " “boyun” deyirler))O yüzden yalnış yazdımm
Yaprak- OguzMoms ben hamile olduğumu bilmeden önce yeni yatak almıştım sırtım ağrıyordu yatak kötü zannettim hattâ değiştirdim âmâ sırt ağrım geçmemişti 15 gün sonrada 1.5 aylık hamile olduğumu öğrenmiştim tek belirtim buydu tabi ben bilmiyordum
Elsa57- zhala_huseynova97 erken gebelik testi kesin sonuç diyorlar o yüzden yapmadım ama adette olamıyorum normalde günü gününe adet olurdum saçma olan o
umrumdadegil zhala_huseynova97 ben 4 gün önce yaptığımda pozitif gördüm ama herkes aynı olmuyor🥲 belki çıkar belki çıkmaz
zhala_huseynova97 Yaprak- İnşAllah bendede öyledir)Darısı başıma.Çünki benim belim hiç ağrımadı şimdiye kadar)