Siyah0606 bilkent şehir hastanesine gidiyorum Necati hocadan memnun kaldım ama randevu bulunmuyo 12.haftada cinsiyeti de söyledi ve doğru çıktı hala değişmedi kız 🥰🥰 bi kaç defa da 19 mayıs hastanesinde Naciye Hanıma gittim çook ilgili bi doktor yarım saat ultrasonda muayene ediyor her detayı bana söylüyor