Kızlar üzüntümü paylaşmıştım sizinle biliyorum ki dualarınızla bugün bebeğime kavuştum. Sevincimi de sizinle paylaşmak istiyorum. Daha önce yazmıştım bebeğim doğum esnasında hava yuttuğu için yoğun bakımdaydı. Sali günü doğum yapmıştım hiç koklayamadan almışlardı benden. Bugün yoğun bakımdan bebeği emzirmem için çağırdılar koşarak gittim resmen bebegimi verdiler hemen kucağıma emzirdim dünyanın en güzel hissiydi sanki yeniden doğdum bebeğim emdi çok şükür 2 saat sonra yeniden gelmemi istediler beslememi istediler. Çok şükür hemen uyum sağladık oğlumla meğer o da resmen beni bekliyormuş gibiydi. Yoğun bakıma girdiğimde ağlıyordu sesimi duymasıyla susması bir oldu. Çok şükür uyum güzel olunca bir de makinrye bagli olmadan nefes almaya başlayınca oğlumla bizi anne oteline aldılar. Şuan da sarılık yüksek olduğu için ışık alıyor ama çok şükür yanımda kokusunu duyuyorum gözümü üzerinden ayıramıyorum. Şimdi bize dua eden o güzel annelerin yüreğinden öpüyorum Allah hepinizden razı olsun. Rabbim şuan kim bebisiyle kavuşmayı bekliyorsa kavuşmayı nasip etsin. Bebek haberi bekleyen kimsenin kucağını boş bırakmasın herkese bu duyguyu yaşatsın. Dualarım her zaman sizlerle 🙏