Merhaba kızlar nasılsınız? Kimler bebeyin hareketini kaçıncı haftada hiss etti? Ben 16+0 haftalığım sanki dün 2-3 defa hiss ettim gibi ama tam emin olamıyorum 2-ci hamileliğim bu arada
He birde şuan tam göbeyimden sanki seğirme hiss ediyorum acaba bebekmi?🥰