Saraclkblk beyin ve sinir cerrahisine git ama hamile oldguun için sana pek ilaç veremiycekler saglik merkezindekileride şikayet et görevleri o vurmak zorundalar ise haramayacaklarsa ne diye orda bekliyorlar rabbim iyilerle karşılaştırsın hamileliğimin baindan beri hep sağlık merkezinde vurduruyorum bana karndinde vurabilirsin dediklerinde aynı yerlere denk geliyor kollarımdan egzama gibi yaralar çıkıyor mecburen geliyorum diyorum göbekten de ben batirdikca iğne geri geliyor diyorum çünkü gerçekten kol dışında başka yerime vuramamistim ama aşırı zayıfım kollarımda kendim vurdigim zaman egzama gibi tara çıkıyor onlar da kola vuruyolar ama hep aynı yere denk gelmiyor