Sureyya-A Hayırlı geceler arkadaşlar ayak altı yanmasından ve karnımın iki tarafından kaşınmasından uyuyamıyorum 32 . Haftadayım yalnız değilim inşallah
bdenerigokce Sureyya-A nemlendirici sürmüyor musun, ayak yanması da su içmen nasıl tuzlu mu tüketiyorsun gün içinde
2kucukbebis Sureyya-A Ben çok yaşamıştım karnımı nemlendirip ayaklarımı soğuk suyun içine koyuyordum sürekli. Son haftalarda herkeste oluyor galiba.
sevaldqn1 Sureyya-A 35. haftadayım aynı dertten muzdaribim gece yatarken çok yanıyorsa ayaklarıma soğuk su tutuyorym baktım geçmiyor buzlu su alip yatağa atıyorum yandıkça üzerine koyuyorum başka türlü baş edemedim ben
Sureyya-A bdenerigokce sürüyorum çatlak yağı kullanıyorum su da içiyorum 1 aydır ayak yanmasından yatamıyordum bir haftadır da kaşıntı eklendi
Sureyya-A 2kucukbebis sanırım çok beter bişey ama uyutmuyor sürekli kalkıp ayaklarımı yıkıyorum buza sürüyorum 🫠
Sureyya-A bdenerigokce hiç yürümüyorum gibi bişey aslında erken doğum riskim var diye de sürekli yatmamı söyledi
sevaldqn1 Sureyya-A ahh ah şimdi anlıyorsun işte daha karnindayken tüm endişelerin başlıyor hayata karşı 🥲 amiiiin inşallah 🌸