Parsmommy İyi geceler kızlar , bu gece tekim gebelikten bu yana ikinci tek kalışı olacakm TV açtım koridor ışığını açtım böyle geciricem😄 bu gece tek kalan var mı başka sizde nasıl geçiyor gece 🤗
Feyzanr41 Parsmommy ben her gece tekım esım hep gece calısyor hemde bebegımle ah bıde uyusa ah butun gece kolıdırda eee eee dıye gezıyorm🥹
Nazlican1994 Parsmommy bende bu gece tekim eşim gece vardiyasında oğluşum uyudu benim de tv açık hol lambası açık başka türlü korkuyorum vallahi karanlıkta kalamıyorum :)
Hazalkayaa Benim de eşim nöbet sistemi ile çalıştığı için , bende çok fazla tek kalıyorum geceleri 🥲 senim gibi Koridor ışığını açıyorum , kedimi de yanıma alıyorum telefonla birşeyler izlerken uyuyakalıyorum ☺️
Parsmommy Hazalkayaa en güzeli ☺️başka türlü zor gibi ya tek . Yani gebelik öncesi sorun etmiyordum ama şuan daha hassasım ışıksız sessiz tek kalmak istemiyorum 🙄
Mavi-koltuk Feyzanr41 ama bebişim yanında ne güzell tadını çıkar bence her anı gelip geçecek güzel anne
Parsmommy Feyzanr41 oyy Allah yardımcın olsun canım doğunca bendede benzer durumlar olucak eşim her zaman evde olmayacak çünkü 😔
Parsmommy Nazlican1994 oo baya varmış valla tek kalan ben bir iki kişi diye düşünmüştüm forum için😄 aynen en iyisi TV ve ışık bende uyuyamam açıkçası inşallah elektiriik kesilmez 😂
Feyzanr41 Mavi-koltuk tesekkur ederım bugun tam 1 aylıgız kolık bır bebekmıs ılk bebegım oldugu ıcın tecrubesızım 3. ayı beklıyorm ınsallah gecer ☺️☹️
annelik_4 Parsmommy TV izliyordum yatayım dedim bulantıdan uyuyamıyorum inşallah bir an omce geçer eşim gece çalışıyor birazdan eve gelir ama akşam çok sıkıcı oluyor tek başıma kalıyorum bebişim sağlıkla bir doğsa artık yalnız kalmycm🥰
Parsmommy annelik_4 ay inşallah kaç haftaliksin canım bulantin varmış ya 🙏 valla bende sıkıldım aşırı aynı fikirdeyim bebisler doğsa tek kalmicaz😍