2512tugbaclk Kızlar belimin iki tarafında yani çatlyan yerinde kuru ve kırmızı isilik gibi şeyler var üstelik yanıyor bu acaba ciddi bir şey mi doktora gitmem gerekiyor mu yoksa çatlayan cilt kuruduğu için mi oluyor isilik gibi olması tuhafıma gitti
bdenerigokce 2512tugbaclk ben yanlara pek sürmüyordum benimde çatladı maalesef minik minik ama ciddi bişi olduğunu düşünmüyorum