SuzanOktay Kızlar 35 haftalık hamileyim çatı muaynesi ağrılı bir işlem mi ? Ve siz kaçıncı haftanınızda çatı muaynesi oldunuz sonrasında ağrı veya sancı yaşadınız mı tecrübelerinize ihtiyacım varrr
zynpkrhsn1 SuzanOktay haftaya muayene edecek beni de 37 hafta oluyorum haftaya 😊 kendimi sıkmayacagim zaten kisa suruyormus
busraayksll Herkeste zorunlu bişey mi bu yani mesela eğer zorunlu sezeryan yapılacaksa da bakılıyor mu catiya
oznur16_ Çarşamba günü oldum hiç hissetmedim inanın sizde kendiniz deneyimlerinde söylentilerin boş olduğunu anlayacaksınız . 39 haftamda yaptı doktorum , saniyeler sürüyor