Dilekkkk benımde haftaya sezeryan günüm verılecek sankı bogazım kapalı zor nefes alıyor gıbıyim yanı böyle sırt üstü uzanınca nefes alamıyor gibiyim bebek baskı yapıyor ondan bende korkuyorm bı an nefesim kesılcek dıye o kadar panıgım yanı sizce tamamen mi anestezi alınması yoksa belden aşağısı mı uyuşturulsa yeter çok korkum olduğu için size sormak istedım bıde kaç dk sonra ayıldınız ne hısettınız