Benim eşimde geçirdi ama ameliyattan önce olmuştu ilk gebeligim. Bu spermin kendini toparlaması kısa zamanda olabilir uzun zamanda olabilir demişti doktor. Başka yakınım da hamile kaldı kendi de sıkıntılı olmasına rağmen. Stres yapıyor olabilir misiniz? Akışına bırakmanizi tavsiye ederim. Ayrıca eşiniz tekrar üroloji de spermini kontrol ettirdi mi hastane de ?