Benim annem umreye gittiğinde almış getirmişti, üçüncü çocuğuma 39 haftalık hamileyken suya koydum ve Meryem suresini okuyup suya üfledim, hergün sabah öğle akşam birer bardak içtim, tam 40 haftalıkken hafif sancılarla hastaneye gittim 7 cm açılmam vardı 🤭2 saat içinde doğumum oldu, sonra evde gelinimiz vardı onu aradık Meryem ana otunu sudan çıkartmasını söyledik,sudan alınmazsa rahim geç toparlanırmış, şimdi dördüncüye hamileyim 38 haftada yapmayı düşünüyorum nasip olursa 😇