Bence dert etmeyin. Kilosu düşük doğan bebekler daha güzel toparlıyorlar. Benim kızım 4200 doğdu bende şeker var o yüzden. Ne anne sütünü doğru düzgün verebildim ne mamayı iştahla yedi. Hiç tombul bi bebek olmadı doğduktan sonra canı sağolsun ama ben 2. Bebeğimin daha normal bi kiloda olmasını isterim yani