ElifKarata Aynen size katılıyorum.ben internet sitelerinden 150 TL ye takım aldım ,0-3 ay sayı artsın diye mağazada 300 TL bir tulum.E bebek bence de pahalı.3*6 aylıkları lcw sen aldım kuponla hem kaliteli hem de daha ucuza geldi, trendyolda da civile baktım fiyatlar onda da uygun.