Maya_arya Kızlar 24 ekimde betam 449 çıktı 26 ekimde 1160 çıktı özelde 2 doktorla görüştüm randevu için kese görünmez 6. Haftada dediler ama başka bir doktor da görünür dediler pazartesi gidicem ama endişeliyim sizce görünür mü daha önce çok erken düşük yaşamıştım ilk bebeğim bazı yerlerde 1500 de görünür diyorlar ki benim pazartesiye kadar zannederim böyle giderse 3000 i bulur
Altin23 Maya_arya canım ben de 8 haftalığım keseyi 5. Haftada gördük ne demek görünmez öyle hemen 1 doktora kanma gelişime bağlı bu başka doktora görün
Yaso2110 Maya_arya Merhaba benimde 24 ekimde 498 çıktı doktorum 1 hafta sonra gel tekrar bakalım görebilecek miyiz dedi ilk gebeliğim günler geçmiyor endişeden çok iyi anlıyorum sizi😕
shrbrk Benim de 1800 civarı . Bugün gittim görünmedi. Hatta endometriozis diye bir kalınlık ölçtü. Cikolata kisti sanırım..düşükten korkuyorum bende
Patito__ shrbrk o kalinlik rahim kalinligi cnm kistle alakasi yok. Hamilelik olunca rahim duvari kalinlasir onu ölçmuş
Maya_arya Ya umarım öyle birsey olmaz sağlıkla alırsınız kucağınıza son adet tarihiniz ne peki kaç haftalık
nih benim kesem 5. haftada görüldü, kalp atışını da 6. haftada vajinadan duyduk, 8. haftada normal ultrasondan. 5. haftada gittiğimde beta 6557 çıkmıştı, keseyi gördükten sonra kan vermiştim
Maya_arya Son adet tarihim 24 eylüldü bu arada 4 haftalık oluyor regl ime göre ama doktorlar o kadar tutarsız ki hepsi başka bişey dedi Malatya da deprem bölgesi olduğu için çok fazla özel hastane ve doktor da kalmadı özelde bile ilgi azaldı haliyle 😔
Mavi-koltuk Maya_arya üzülme bence her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır kafana takma. Sadece en içinin ısındığı doktora git ikinci bir doktorun olmasın kafan karışır. Hafta sayısı önemli değil geç döllenme olabilir ya da başka bir durum olabilir ben 6.haftada gördüm mesela ve baya yüksekti betam. Mesela benim doktorum kalp dinletmeye karşıydı 1 sn filan duydum sadece. Ve imkanların kısıtlıysa şehirden dolayı dr kağan kocatepenin videoları izle ve içini ferah tut lütfen
Maya_arya İmkan maddi olarak sıkıntı değil sadece daha önce yaşadığım düşük ve talihsiz şekilde acile gittiğimde devlette denk gelen doktorların sayesinde hep soğuttular o dönem beni özel klinik de bi doktor buldum ona gidicem inş şu kese bebek kalp atışı beta değerleri süreci biraz yoruyo insanı sanırım daha çok belirsizlik yoruyor bu dönem bi gecse
gencbiranne1 Maya_arya canım bence hiç korkma içini ferah tut benim kesem 7000leri geçmişti göründüğünde herhangi bi sıkıntı olduğu için değil her hamilelikte 5. Haftada görünecek diye bir kural yok kalp atışını da geç duydum ben mesela bende Malatya’da yaşıyorum seni çok iyi anlıyorum umarım tüm korkuların boşadır dualarım seninle 🙏🏻
nurcan355 Maya_arya benim 10bindi betam ve vajinal bakildi zaten 1.5 aylik ogrendim 6. haftada simdi 16+3 üz 🥰
happyy_zehraaa Bende geçen hafta cuma günü şüphem üzerine kan testi vermiştim beta HCG 515.3 çıktı pazartesi rendavum var varmıdır sizce kizlar yaa korkuyorum
Bsrrgl Maya_arya değerler 1000 in üzerinde olduğunda görünür diye biliyorum. Ben 5. Haftada 900 küsürde gördüm ama ilk gebelikte 6 da gördüm bence görürsünüz