Merhaba kızlar hamileliğimin başından beri prilam kullanıyorum. İlk 5.5 ay çok zordu, günde 3 doz kullanıyordum, sürekli bulantı ve kusma vardı. 2-3 aydır günde 1 e düşürdüm fakat hala tamamen bırakamıyorum. Hiç içmediğim günün ertesi direk iştahım kesiliyor, midem bulanıyor, hiçbir şey yiyemiyorum. Artık cesaret edemiyorum bırakmayı. Benim gibi olan var mı? Nasıl bırakıcam?