Moom16 Ben beğenmedim. İki isims oldum olası uyuzum zatrn bide yakısmamıs sadece inci daha nezih sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻
Rabiakltk5 Burcu321 çok guzelll 1 sene önce kaybettiğim bebeğimin ismiydi yani dogsaydi bu ismi koycaktik şuan mezarında yazıyor görünce duygulandım 😓
Varligibirdertyokluguyara Arkadaşımın kızının ismi çok beğeniyorum 🥰 bence ikisi birbiriyle çok uyumlu
Kbrnrmrt İkili isimlerde iki isim birden kullanılabiliyorsa seviyorum ben de. Yoksa biri ziyan oluyor. Sare ismi de bizim köyde bi sürü yaşlı kadının adı. İnci diyeceğim o yüzden