Eşim doğum ücretini karşılıyor, içinden geldiğini alsın bunun dışında. Zaten ikimiz hayatın şartlarında birlikte yol alıyoruz. Bunun dışında ailem çeyrek takar nevresim yorgan kıyafet yapar, kv tarafını ben de merak ediyorum 🤣 ağzımla bilezik istemiştim dur bakalım🤣