Kapı süsünü kendim yaptım ama çikolatayı çok araştırdım fiyatlar çok yüksek geldi en son samanyolu çikolata diye bi sayfa buldum fiyatları o kadar uygunki diğer sayfalara göre dolandırıcı mı acaba diye düşündüm bi an 😁gerçek maden çikolata kullanmış ben verdiğim sipariş ten memnunum tavsiye ederim size de 🌺