Efnanefnan Kizlar selam Beklenen adet tarihime 10 gun var Testlerde cikma.ihtimali varmi Bekleyecegim gunum gecerse diye sadece bilgi amacli soruyorumm
Dilaradefe28 Efnanefnan canm benmde ayni 2 tane denedim test negatif veriyor anlayacagin erken benmde 10 gun var 3 gun kala falan yaparsak sonuc alabiliriz beklemekten baska care yok 😒 cok zor beklemek ama ne yapalim sabir diyelim guzel sonuclar alalim
minnosbirkiz Efnanefnan ovulasyon testi ile takip yaptıysanız, çatlamanın üstünden 9-10 gün geçtikten sonra erken gebelik testi yapabilirsiniz ☺️
berrakmutlu Efnanefnan bence 4-5 gün daha bekleyip erken gebelik testi yapabilirsiniz ben öyle yapmıştım çıkmıştı
kbryzb Efnanefnan canım ben reglime 1 gün kala yaptım bugün 2 tane ikisi de pozitif çıktı ve ben bundan 1 ay önce düşük geçirdim
Hazal2332 Efnanefnan Erken bence ben hamile kaldığım ayın ortasında test yaptım negatif çıktı ay sonunda yaptım pozitif ama halbuki hamileymişim o ay test yanlış sonuç vermiş yani ilkten erken yaptığım için