umrumdadegil Kızlar bebek yarım saat 45 dakikadir falan aşırı aktif bazen kendini bi yere topluyor karnım kalp atışı gibi sürekli hareket halinde normal mi korkmalı mıyım 🥺 Haftadayım bu arada bir de midemi bozmuşum biraz ondan olabilir mi
NewMomm1 umrumdadegil Yani korkulacak bir şey yok kalp atışı gibi pıt pıt ritmik haraket varsa hıçkırıyorlarmış 32 haftalığım benimde öyle😂 Ama kasılmanız oluyorsa doktora gidin
YigitPoyrazMomm umrumdadegil Maşallah Maşallah hareketli olması iyi birşey kuzu korkma benimki içerde futbol oynuyor😂😂
YigitPoyrazMomm umrumdadegil Maşallah Maşallah hareketli olması iyi birşey kuzu korkma benimki içerde futbol oynuyor😂😂
iremnur_17 umrumdadegil aynı haftadayız bu haftanın başında gıda zehirlenmesi yaşadım o gün aşırı hareketliydi ama zaten artık en hareketli zamanlara giriyormuşuz dedikleri gibi kasılma çoksa yine de bir acile gidin
umrumdadegil NewMomm1 ay bilmiyorum dışardan görünüyordu normalde hareket edince ama ilk defa karnım kalp atışı gibi oldu durmadan 10 dakika kadar korktum🥺 arada bir toplanması kasılma mı oluyor nasıl anlarım kasılma olduğunu
umrumdadegil iremnur_17 bende midemi bozmuşum ondan mı oldu acaba benimkide 🥺 kasılmayı nasıl anlarım
NewMomm1 umrumdadegil Karnınız bir anda sertleşip bir anda anlık yumuşuyorsa sürekli toplanıyorsa kasılıyor demektir magnezyum ilacınız varsa onu kullanın eğer bunları yaşıyorsanız. Benim de başıma gelmişti doktor gün içinde yorulduysan ondan da olur ama sıklaşırsa tekrarlarsa gel demişti
YigitPoyrazMomm umrumdadegil oluyor bebeğim korkma çok güzel birşey aktif olması ben ilk tekmesini 17 haftada hissetim 22 23 de maşallah hareketlenmeye başladı
iremnur_17 umrumdadegil bende bilmiyorum kasılmayı ama okuduğuma göre ağrılı olursa kasılma diyorlar benim ki de sürekli toplanıyor bir tarafa ovuşturunca geçiyor hemen doktorunuzun numarası varsa ona danışın isterseniz
umrumdadegil NewMomm1 anlık yumuşama değil sertleşipp bir süre kalıyor öyle magnezyum içiyorum her gün bugün de içtim yorumladım da of napcam😭
NewMomm1 umrumdadegil o zaman korkmayın kasılma değildir o bebeğiniz ordadır ondan serttir oranız. Takip edin sık sık toplanıp durursa gidin doktora ama ben kötü bir şey olduğunu zannetmiyorum
NewMomm1 umrumdadegil ben anlık bi anda sertleşip bi anda yumuşadığı zaman gitmiştim sürekli tekrarlarsa gel magnezyumunu da günde iki kere kullan dinlen kendini yorma dediler o kadar
umrumdadegil YigitPoyrazMomm normalde bende hissediyordum ama aşırı aktifleşti uzun zamanlı ve sürekli kendini toplayınca korktum🥲
YigitPoyrazMomm umrumdadegil ama çok korkarsan da doktora gözük bir istersen ama bana göre normal yeri büyüyor artık güçlenmeye başlıyor bebek