Sematurann 12 haftalık bebeğimin cinsiyetini gördük ama 2 hafta sonra net bişey söyleriz dedi doktor. Bariz belli şuan erkek olduğu ama daha sonra değişen oldu mu 😅
selimsarea Sematurann Bende bekliyim burda pipi gibi bir şey gösterip 12-13 haftada sonra kıza dönen oldu mu?
yarendt Sematurann 11 haftada doktor erkek olabilir demişti 17 de kesin kız dedi farklı doktora da gidip sordum evet kız dedi 🌸
Damlaalyz selimsarea oldu benimki net çıkıntı gösterdi ama kesin değil dedi sonra kız dedi 15. 16.Haftada
Yaseminduygulu selimsarea valla bişey demedi bi tahminim var dedi bizde söyleyin lütfen çok merak ediyoruz dedik aslında çok erken söylemesini istedik 16 haftalara gelincede değişti bişey göstermedi bize doktorum
Gizemleyim Sematurann 12. Haftada yüzde 95 erkek ama alışveriş yapma dedi doktor,bugün 17 Hafta olduk kız dedi 🙂
Mavi-koltuk Sematurann oluyor kordonla karıştırılıyormuş ama maviler alsan kız bebek giyer bence kızken erkek bebeğe dönmesi daha olumsuz sonuçlar doğuruyor
Gizemleyim selimsarea bana göstermedi , bugünkü doktorum da 16.haftadan once kordonu pipi zannedebiliyorlar dedi
LavinsMom Sematurann cinsiyyet degismiyor aslinda. Doktor yaniliyor tecrubesiz ve ya az bilgili. Bende onceden ne soylediyse o. Degisir diye birsey yok dedi
Gulcan0643 Tupbebekile banada aynısı dendi il kız dediler bugun erkek bak pipisi dediler ama detaylı ultrasonda kesinleşir dediler
Esra_4774 Sematurann Bende 16 da kıza benzetiyorum dedi en net 20 .ci haftada belli olur bı hazırlık yapma dedi bekliyoruz :)
selimsarea sevaldqn1 canım bende sunu merak ediyorum erkek denilenlere pipi gibi bir şey gösteriyor mu kordonla mı karışıyor yoksa doktor yanlış mı anlıyor senin nasıl oldu?