Merhaba, 33+4 günlük hamileyim. 2. Hamileliğim dünden beri karnim aşırı gergin taş gibi desem yeridir.
Ve bebek aşırı hareketli dün hiç uyumadım yatsam yatamıyorum otursam oturamıyorum. Sağ tarafımdsn çıkacak gibi geliyor. ilk hamileliğimde böyle bir şey yaşamadım ne olduğunu anlayamıyorum var mı benim gibi durumu yaşayan normal midir🙄🤔