Kızlar bugün çatı muayenem vardı ne umutla gitmiştim normal doğumu istiyordum 38. Haftamdayim korkulacak bir şey değilmiş öncelikle onu diyeyim çok korkuyordum çok güzel geçti. Ama catim 2 buçuk 3 kilo arasi bebek kilosunda normal doğuma musaitmis bebeğimde iri bebek 3600 38. Haftada ne yapacağım hiç bilmiyorum 😒