Naslan44 Kızımıza Mavi Derin ismini koymak istiyoruz bir kaç kişi mavi ismini hiç beğenmedi garip buldu sizcede öyle mi fikrinizi belirtirseniz çok sevinirim 💘😊
Dogan-ca29 Naslan44 ayy ben çok beğendim iki ismin uyumu da çok güzel olmuş sağlıkla gelsin inşallah 💙🦋
Naslan44 MelikeD dinlemeyeceğim galiba kulağa çok hoş geliyor söylerken bile ismi 😀 Teşekkür ederim ❤️
fizikcianne Naslan44 yani yakında bence Pembe ismi gibi olacak ben tercih etmezdim sanırım :). Derin çok güzel
Papatya_kokuyo5 Naslan44 arkadasımın kızının adı da mavi doğa biz maviş diyoruz gerçekten de maviş maviş gözleri var😂😂
Naslan44 Papatya_kokuyo5 ay maşallah bizim pek mavi göz şansımız yok gibi ama belli olmaz olur inşallah 😂❤️❤️
Minikperi Naslan44 ben genel olarak renk isimlerinin çocuklara konulmasını hoş bulmuyorum. Mavi, pembe, ela, lila… yani anlamı yok renk işte ismin önüne gelince sıfat oluyolar. Ama Derin güzel gerçi o da sıfat olabilir ismin önüne geldiğinde bilemedim 🤷🏻♀️🌸
Naslan44 Minikperi aslında bende örnek verdiğiniz isimleri pek sevmiyorum ama mavi ismi çok hoş geldi teşekkür ederim yorumunuz için ❤️🫶🏻
teachermom1 Naslan44 Bir yeğenimizin adı Mavi Mercan gözleri de boncuk boncuk mavi. 🥹 Mavi ismini ondan dolayı çok seviyorum. 🤍
Naslan44 Kbrnrmrt doğrudur tuhaf gelebiliyor bazı kişilere çok teşekkür ederim fikrinizi belirttiğiniz için❤️❤️