fizikcianne 🤣Ameliyathaneye fönlü saçla girdim çıktığımda bozulmuştu 😅 oranın havasından mı bilmiyorum çıkınca bozulmuş olma ihtimali yüksek oluyor bence sen çıktıktan sonra üstünü giyin sonra da saçını makyajını yapıp bebişle foto çektirirsin çünkü bozulursa çok kötü bir görüntü olur