Dün sabah kan vermiştim beta 10,7 çıktı. Bugün öğlene doğru da adet oldum. Öğleden sonra doktora gittim. Normalde 10a kadar gebe gözüyle bakmayız ama kandan bakalım yine de demişti. Kanı verdim de geç verince ertesi güne çıkıyormuş. Daha Çıkmadı sonuç. Düşmüşse hamile değilim. Şu an da Bildiğin yoğun adet kanaması. Hamile olsaydım bu kanama olmazdı değil mi? Bir de neden kanda öyle çıkmış olabilir? Bilgisi tecrübesi olanlar yanıtlarsa çok sevinirim.