gokcetugumm . İlkini 28. Haftada oldum ozeldeki doktorum yazdı ucret ödemedik alıp vurundum. Doğumdan sonra da bebeğin kanına göre ikinci doz vurulacak
Ankara-58 gokcetugumm bende cnm gittim bugün test yaptı negatif çıktı muhtemel iğne olacam acaba 28 haftadan sonra olsam sorun olur mu 28 +5 yada 29 hafta
gokcetugumm Ankara-58 28in içinde herhangi bir gün daha iyi olur bence çünkü hep 28de vuruluyorlar ama sorun bı doktorunuza bakalım ne diyecek