Gulsen123456 bende sizinle aynı durumdayım aynı haftada öğrendim 28+4 te 15mm ölçtüler .Hastaneye yatışım yapıldı ciğer geliştirici vurdular. Kasılmalarım yoktu ama nstde sancım çıktı. ilaçlarla kestiler sancımı. Ve 23 mm ye uzadığını söyledi doktor böyle bi anda kısalıp uzayabilen bişeymiş. Şuan 29+3 üm progestan vajinadan kullanıyorum ve magnezyum içiyorum onun için. İnşallah evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza alırız . Doktorların dediğine göre bizim gibi olup 40. Haftaya kadar bekleyenler bile varmış. Allahın takdiri yani inşallah zamanında gelir bebişlerimiz .