Selam kızlar. 30+6 haftalık gebeyim. Son zamanlarda kasılmalarım çok oluyordu, dün kontrolüm vardı doktorun yanındayken de oldu ve bana Adalat Crona yazdı ama ben daha kullanmaya cesaret edemedim. Yan etkisinden ve bebeğime zarar verirse diye korkuyorum. Doktorum alanında çok iyi ve doçent ama yine de evham yaptım. Şu an bu ilacı kullanan var mı?