Ylzknn hiçbir sıkıntınız yok 😄 ben de sizin gibi düşünüyorum. İlk gebeliğim oğlum olacak. Bırakın hediyelik almayı vs bebeğime çok fazla kıyafet dahi almadım. Hastane çıkışı bi kaç body. Geri kalan kıyafetlerin hepsi yakın arkadaşlarımın bebelerinin. Bebek için yapılan bu tarz masraflar bana israf gibi geliyor. Ona ayıracağım bütçeyi döviz ya da kıymetli maden olarak evladımın geleceğine saklıyorum.