Mrvsevde Arkadaşlar yakın zaman da Zeynep kamil de sezeryan olan var mı ? Benim ikinci gebeliğim ilki sezeryandı Buda öyle olur muhtemelen. Ama süreç nasıl ilerliyor takibimizi yapan doktor girmiyor sanırım öyle okudum bir yerde .
Yaprakdokumuseverr Mrvsevde Ben ilk doğumumu özelde yaptım son anda sezaryene döndük acil olarak şimdi 2.kez de sezaryen düşünüyorum çünkü çok pahalı ssvd. Zeynep kamil düşünüyorum ama bilgim yok memnun kalan var mı yok mu. Burda bekleyeyim