2424aa Kızlar 35+2 haftalığım çok stresli ve korkuyorum doğumdan da biraz korkuyorum bebeğime kavuşacağım için çok heyecanlıyım çok karışık duygular içindeyim moral verelim mi birbirimize❤️🥺💙
Kaderyuruk 2424aa bizde bugün 38 haftalık olduk 🙈 yarın doktor kontrolü var inşallah sağlıkla alırız kucağımıza 🫶🏻
Meralll002 2424aa ayyy ne güzel hadi hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. Darısı bize sabretmiyorum doğsun die. 4 ay bitti heyecen şimdiden var bende hemen doğsun diorum😅😅🧿😘
2424aa Kaderyuruk Amin inşallah canım ❤️ bizimde Çarşamba kontrol var 36 haftalık olacağız normal mi sezeryan mı düşünüyorsunuz
2424aa Meralll002 bende hemn kavuşmak istiyorum zaman yaklaştıkca daha da sabırsız oluyorsun heycan stres çok değişik bir duygu gerçekten teşekkür ederim canım sende sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🥰