Seri21 32. Haftada çalışamaz raporu alıp analık iznini başlattığınızda paranızın doğuma kadar olan kısmını doğum yaptıktan sonra alacaksınız. En son analık izniniz bittiğinde de paranızın diğer yarısını alacaksınız. Herkesin farklı bir şey söylemesi normal çünkü bu sizin yatan brüt tutarınıza göre değişen bir şey herkes aynı ücreti almıyor