Ilk gebeliğin 26haftalik erken doğum olduğu için yine serklaj olmak gerekiyor forumdaki tavsiyeleriniz üzerine uşak devlet hastanesi isa kaplan a gittim serklajı ben yaparım dedi isa bey me kadar öğretim üyesi olsa da sonuçta perinatalog değil isa bey de serklaj olan var mi? Ilk gebeligimde devlette serklaj oldum dikiş tutmadı çok korkuyorum isa beye güvenebilir miyim lütfen yardım. Maddi olarak ne kadar zorlasa da denizli ye çağrı güven e git diyor bir tarafım bir tarafım da isa bey de serklaj ol diyor lütfen fikir verin.