Elt60 teşekkürler cevabınız için peki 40 gün rapor hakkımız var bunu kullanmayı düşünüyor musunuz ücretli izin bitiminde, ya da doğum iznine ayrılmadan önce rapor alma fikri geldi aklıma bebeğimiz çok kücük oluyor ücretli izin bittiğinde, en azından bir ay daha uzatılabilir belki siz dönmeyi düşünüyor musunuz işe