Kirsehirli40 aslında peygamber efendimizin ismi hem hürmeten hemde ağır olduğu için koyulmasa daha iyi diye düşünüyorum. İnsanlar hürmetli davranmıyor okulda falan böyle kısaltma yapıp benzer lakaplara çevriliyor uzun olduğu için. Hemde çok mübarek bir kimsenin ismi olduğu için ağır geldiğini söylüyorlar benim abime de koyulmuş zamanında sürekli hastalıklar kaza yaramazlıklar olmuş sonra mehmet diye değişmişler hocalar ağır dediği için yani bilemiyorum çok çok farketmiş. Hevesinizi kaçırmak istemem naçizane fikrimi söylemek istedim. Ben başka birini tanımadım o isimde tecrübemiz bu sadece.